Sukces kolejnego „Tytana historii”
E-dziennik
Plan lekcji
Szkolny blog
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.25 - 9.10
39.20 - 10.05
410.15 - 11.00
511.20 - 12.05
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.25 - 9.10
39.20 - 10.05
410.15 - 11.00
511.20 - 12.05
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Facebook
Bezpieczne wakacje
Sukces kolejnego „Tytana historii”
10 Maj 2015

Sukces kolejnego  „Tytana historii”

       …„Warto, aby postawa Krzyśka stała się wzorcem dla innych”.  Pisząc te słowa w ubiegłym roku o Krzysztofie Jasicy  nie myślałam, że tak szybko, bo już w bieżącym roku będę mogła się cieszyć kolejnym sukcesem jego godnego następcy. Jest nim Kamil Bulanda uczeń klasy trzeciej gimnazjum w Zespole Szkół w Mordarce. Myślę, że o uczniu, który jest w czołówce województwa w trzech różnych konkursach historycznych mogę powiedzieć , że jest „Tytanem”. 

 Sukces kolejnego  „Tytana historii”

       …„Warto, aby postawa Krzyśka stała się wzorcem dla innych”.  Pisząc te słowa w ubiegłym roku o Krzysztofie Jasicy  nie myślałam, że tak szybko, bo już w bieżącym roku będę mogła się cieszyć kolejnym sukcesem jego godnego następcy. Jest nim Kamil Bulanda uczeń klasy trzeciej gimnazjum.
        Myślę, że o uczniu, który jest w czołówce województwa w trzech różnych konkursach historycznych mogę powiedzieć , że jest „Tytanem”. Kamil wykonał tytaniczną pracę, czytając  szereg pozycji z  literatury niezbędnej na każdym szczeblu kolejnego etapu począwszy od: szkolnego, rejonowego po wojewódzki. Poparł to ogromnym zaangażowaniem i systematyczną pracą na zajęciach koła historycznego, a także samodzielną pracą w domu,  co przyniosło zasłużony sukces.
        „Każdy kolejny awans dodawał mu skrzydeł i wiary w siebie. Wzmacniał jego poczucie pewności i radzenie sobie z kolejnymi trudnościami,  na jakie napotykał nie tylko podczas konkursów historycznych, ale także w przedmiotowej edukacji szkolnej”.  Tak mówią rodzice Kamila – Ewa i Mirosław Bulanda, którzy nie tylko cieszyli się z każdego sukcesu syna, ale na każdym kroku wspierali jego starania. Mało powiedzieć, że towarzyszyli mu podczas konkursów, jak sam Kamil powiedział „mama jest moim talizmanem szczęścia”,  a więc widać,  jakie było to ogromne wsparcie dla niego. Dziękuję zatem w tym miejscu rodzicom Kamila, którzy przyczynili się do tego sukcesu no i oczywiście gratuluję im sukcesów syna.

A jakie to sukcesy? No oczywiście tytuł:
1. LAUREATA Ogólnopolskiego Konkursu Historycznego „Losy żołnierza i dzieje oręża polskiego w latach 972 - 1514. Od Cedyni do Orszy"

2. LAUREATA Konkursu Historycznego "Upadek I Rzeczypospolitej. Napoleońskie nadzieje i ład wiedeński (1764-1815). U podstaw społeczeństwa obywatelskiego"

3. FINALISTY Małopolskiego Konkursu Historycznego.

       W tym miejscu pragnę także pogratulować wielkiego sukcesu samemu Kamilowi. Wiemy: zarówno ja, Ty, ale także wszyscy inni, którzy przygotowują się do konkursów przedmiotowych, jak trudno znaleźć się wśród 20 najlepszych. Ty jednak udowodniłeś, że nie jest to niemożliwe. I to nie jeden, ale wiele razy. Wiem, że im bardziej zagłębiałeś się w tematykę historyczną,  tym bardziej Cię ona pociągała i interesowała. Życzę Ci zatem Kamilu pasji do tego wszystkiego,  co chcesz w życiu robić  i wielu, wielu sukcesów.

Opiekun dydaktyczny
Kazimiera Biernat

Na zdjeciu pierwszym: Podsumowanie konkursu tematycznego na Uniwersytecie Pedagogicznym w obecności Małopolskiego Kuratora Oświaty
Na zdjęciu drugim: Kamil wśród organizatorów konkursu: Małopolskiego Kuratora Oświaty, Profesora UP w Krakowie, Dyrektora 4 LO w Olkuszu
Na zdjeciu trzecim: Kamil wśród organizatorów i laureatów konkursu „ Upadek I Rzeczypospolitej…”

Wyświetleń: 94