Projekty uczniów z klasy VII i VIII
E-dziennik
Plan lekcji
Szkolny blog
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.25 - 9.10
39.20 - 10.05
410.15 - 11.00
511.20 - 12.05
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.25 - 9.10
39.20 - 10.05
410.15 - 11.00
511.20 - 12.05
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Facebook
Bezpieczne wakacje
Projekty uczniów z klasy VII i VIII
18 Czerwiec 2022
​Ankieta Styl życia w pandemii

Uczniowie z klasy VII Karol Bargieł, Filip Dutka i Przemysław Abram przygotowali i przeprowadzili ankietę wśród uczniów klas IV-VIII naszej szkoły związaną ze stylem życia w pandemii. Uczniowie odpowiadali na dwa pytania: „Z jakiego urządzenia korzystałeś/aś podczas nauki zdalnej?” oraz „Z jakich komunikatorów korzystałeś/aś w czasie pandemii?”

Siódmoklasiści przygotowali ankiety online za pomocą Formularzy Google, a następnie przesłali link kolegom za pomocą dziennika elektronicznego. Zebrane dane przedstawili na diagramach wykonanych w arkuszu kalkulacyjnym. Wyniki zaprezentowali swoim kolegom. Siódmoklasiści wykazali się wiedzą zarówno z informatyki jak i matematyki. Nowe technologie nie są im obce. Dziękujemy im za dodatkową pracę.
W realizacji projektu uczniów wspomagali nauczyciele Wiesław Mamak, Katarzyna Strug i Małgorzata Warzecha.

HUMINE

Projekt „Jak przygotować się do egzaminu ósmoklasisty?”

Uczniowie klas ósmych tuż przed egzaminem realizowali projekt „Jak przygotować się do egzaminu ósmoklasisty?” Dobrani w grupy wybrali lidera i rozdzielili między sobą poszczególne zadania do wykonania. Każda grupa zebrała najważniejsze informacje związane z wybranym tematem, wyszukała zadania i je rozwiązała. Uczniowie wyniki swojej pracy przedstawili w klasie podczas lekcji. Prace były przejrzyste, pomysłowe i miały na celu przypomnienie i ułatwienie powtórzenia danego tematu. Zagadnienia wybierane przez uczniów to: twierdzenie Pitagorasa, potęgi i pierwiastki, wyrażenia algebraiczne i równania, zastosowanie matematyki w życiu codziennym, graniastosłupy. Uczniowie byli zadowoleni z efektów i podobała im się taka praca. Potrafili zaangażować klasę, przygotowując quizy i ułatwiając im w ten sposób powtórzenie materiału.

Nauczycielki matematyki Katarzyna Strug i Małgorzata Warzecha



Wyświetleń: 151