Projekty uczniów klas czwartych
E-dziennik
Plan lekcji
Szkolny blog
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.25 - 9.10
39.20 - 10.05
410.15 - 11.00
511.20 - 12.05
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.25 - 9.10
39.20 - 10.05
410.15 - 11.00
511.20 - 12.05
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Facebook
Bezpieczne wakacje
Projekty uczniów klas czwartych
08 Grudzień 2022
Witamy w naszej bajce!

Uczniowie klasy 4B zaciekawieni lekturą Jana Brzechwy pt. „Akademia pana Kleksa”, stworzyli makiety przedstawiające szkołę, do której uczęszczał Adaś Niezgódka oraz jego koledzy.

Najpierw wspólnie z nauczycielem uczniowie zaprojektowali dokładny plan szkoły, jej okolic oraz termin prezentacji makiet. Następnie dzieci wykonywały powierzone im zadanie w zespołach bądź indywidualnie. Efekty swojej pracy przedstawili na lekcji języka polskiego. Makiety były bardzo szczegółowo przygotowane. Powstały ogromne, kolorowe, magiczne budowle. Dzieci zadbały nie tylko o wygląd budynku, ale także o teren wokół Akademii oraz jej wnętrze. Uczniowie wykazali się kreatywnością, skrupulatnością oraz pomysłowością. Za wysiłek włożony w wykonanie makiet dzieci zasługują na ogromne brawa. Gratulacje! Zachęcamy do obejrzenia filmiku, który został zamieszczony poniżej. Przenieście się razem z nami do baśniowego świata, gdzie posiłki przyrządza się z jadalnych farb, a za pomocą magicznych lusterek można odczytać sny. Zapraszamy!

nauczyciel j. polskiego Joanna Ptaszek

Komiksy, komiksy magiczne obrazki

Pole, las, woda, wieś… Nadszedł czas – miotło nieś! Uczniowie z klasy 4A zaprezentowali na lekcji języka polskiego komiksy, które stworzyli na podstawie lektury „Kajko i Kokosz. Szkoła Latania.”. Zatroszczyli się o szatę graficzną swoich prac, wykazali się swoimi zdolnościami plastycznymi oraz twórczymi. Niektórzy uczniowie zaproponowali własny sposób realizacji zadania – zaprojektowali książki, przygotowali projekcję filmową. Ponadto dzieci udowodniły, że potrafią w odpowiedni sposób wyrażać różne treści w komiksie (m.in. poprawnie zapisywać dźwięki, krzyk, myśli bohaterów, wypowiedzi narratora, wypowiedzi grupy osób oraz wypowiedzi bohaterów). 

nauczyciel j. polskiego Joanna Ptaszek

HUMINE


Galeria zdjęć:
Wyświetleń: 130